Természet Áldása bio gránátalmalé 100%
Ázsiában és a Közel-Keleten már évezredek óta nagy becsben tartják, spirituális és egészségügyi szempontból egyaránt. Ám a modern orvostudomány csak napjainkban fedezi fel ezt az elsőrendű antioxidánst, amely mind a szív és érrendszeri betegségek, mind a rák megelőzésében és gyógyításában szerepet kap. Az ókor embere nagy becsben tartotta a gránátalmát, erről árulkodnak ókori feltárt sírok, melyeken díszítőelemként használták. Említést tesznek róla a Bibliában is, nemcsak tápértéke, hanem szépsége okán is. Néhány évvel ezelőtt figyeltek fel a gránátalma antioxidáns hatására, mikor egy kutatócsoport kimutatta a gyümölcs hatékonyságát az érelmeszesedés (atherosclerosis) kezelésében. Egy teszt kimutatta, hogy a gránátalma-lének háromszor akkora az antioxidáns hatása, mint a vörösbornak vagy a zöld teának. Érdekesség: A gránátalma a prosztatarák kutatásban is komoly eredményeket hozott. Egy amerikai egyetem kutatói felfedezték, hogy a prosztatarák legyőzhető a gyümölcs segítségével. Az urológiai szakemberek a kutatásban emberi prosztatarák-sejteket vizsgáltak úgy, hogy a gránátalma levét alkalmazták ellenanyagként. A teszt során kiderült, hogy minél több gyümölcs koncentrátum használtak fel, annál nagyobb mennyiségben pusztulnak el a rákos sejtek. Több más kutatás mellett ez is bizonyította tehát, hogy a gránátalmában jóval több antioxidáns van, mint a legtöbb rákellenes gyógynövényben, mint például a zöldteában vagy a vörösborban. Ezért a kutatást végző szakemberek azt ajánlják, hogy a prosztatarákban szenvedő férfiak napi nyolcvan milligramm gránátalmalét fogyasszanak el. Ez a mennyiség ugyanis növeli a prosztata specifikus antigén szint megemelkedéséhez szükséges időt. |



